Ga naar de inhoud

Kwaliteitsborging

Als cliënt van CuraFamilia kunt u rekenen op zorg met aandacht. Het spreekt voor zich dat wij de kwaliteit van onze dienstverlening heel serieus nemen. Betrokken medewerkers spelen daarbij een grote rol. Betrokkenheid betekent ook open staan voor uw wensen, vragen en kritiek want zo kunnen we ons als jonge organisatie continu verbeteren. Uw belang staat altijd voorop bij CuraFamilia.

Wij beloven onze cliënten de beste thuisondersteuning vanuit de volgende uitgangspunten:

Duidelijke afspraken
Zorgvuldige communicatie
Correcte houding richting de cliënt en huishoudelijke hulp
Respect voor privacy
Betrouwbare en deskundige hulp
Vervanging bij verlof en ziekte van uw vaste hulp

CuraFamilia vindt het belangrijk om van u te horen wat u vindt van onze dienstverlening. Hoe ervaart u de zorg? Hoe is het contact met uw hulp en coördinator en bent u tevreden over het resultaat? Wij horen graag wat u ervan vindt en doen ook zelf onderzoek naar de cliënttevredenheid.

Heeft u vragen of opmerkingen over de kwaliteit van ons werk? Dan kunt u altijd terecht bij uw coördinator. Mocht uw coördinator geen oplossing kunnen bieden of wilt u een klacht buiten de openingstijden melden, dan kunt zich wenden tot het klachtenformulier. Het doel van de klachtenregeling is, om op grond van ontvangen klachten, structurele tekortkomingen in de dienstverlening en/of organisatie te signaleren en te verbeteren.

Heeft u een vraag over onze zorgverlening, de kosten van thuishulp of over de aard van de werkzaamheden? Bel met een van onze coördinatoren.

CuraFamilia 0571-726001